کلاس آموزش آواز
زمانی که به خوانندگی علاقه دارید، بهترین کار استفاده از یک استاد موسیقی حرفه ای در یک آموزشگاه موسیقی معتبر است. آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه کلاس آموزش آواز را به صورت حضوری و آنلاین توسط استادان موسیقی برتر برگزار می کند.
با شرکت در کلاس آموزش آواز آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه می توانید به صورت اصولی برای خوانندگی آماده شوید. همچنین با شناخت نوع صدا خود و یادگیری نت خوانی تحت آموزش استادان موسیقی، به یک خواننده حرفه ای تبدیل خواهید شد.
برای یادگیری آواز، باید بدانید که اگر از همان ابتدا با تئوری آن آشنا نباشید و به صورت حرفه ای شروع به خوانندگی نکنید، ممکن است که از ادامه راه دلسرد شوید و به این نتیجه برسید که نمی توانید خواننده خوبی باشید. بنابراین استفاده از یک استاد موسیقی با تجربه در یک کلاس آموزش آواز می تواند در یادگیری شما به صورت اصولی کمک کند.
در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه با داشتن استادان موسیقی حرفه ای در زمینه آموزش موسیقی به تمام رده های سنی و سطح های مبتدی، متوسط و پیشرفته می توانید از تمام روش های مدرن و اصولی بهره مند شوید.
در کلاس آواز راست پنجگاه به شما صداسازی و روند سلفژ آموزش داده می شود. همچنین با ترفندهای تنفس، تحریر صحیح و سبک آواز به صورت مرحله ای با سایر مهارت های آوازخوانی آشنا خواهید شد.
با شرکت در کلاس آواز این آموزشگاه می توانید خوانندگی و آوازخوانی را به صورت گام به گام و با روش موثر یاد بگیرید.
نکات ضروری برای هنرجویان آواز
مواظبت از صدا
گرم کردن صدا
تقویت شنوایی
تمرین روزانه
حفظ کردن متن
هم خوانی با سایر هنرجویان
نحوه آموزش آواز در آموزشگاه موسیقی
کلاس آواز، جزو پرطرفدارترین کلاس های آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه است. در این آموزشگاه موسیقی، یادگیری آواز با سبک سنتی و پاپ به هنرجویان مبتدی، متوسط و پیشرفته آموزش داده می شود.
آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه از بهترین آموزشگاه های واقع در شهریار است که به صورت آنلاین نیز کلاس موسیقی برگزار می کند. این آموزشگاه، نخستین آموزشگاه موسیقی آنلاین در این منطقه محسوب می شود که بدون محدودیت زمانی و مکانی کلاس آواز آنلاین را برای تمام هنرجویان در سراسر ایران برگزار می کند.
در این آموزشگاه کلاس های آنلاین با متفاوت ترین شکل انجام می شود، به این صورت که از طریق اینترنت پرسرعت با برنامه های مانند google do، google met، zoom، skype با بهترین وبکم (برای داشتن تصاویر واضح) انواع ساز توسط استادان موسیقی آموزش داده می شود.
وضوح تصویر و تغییر سایزهای مختلف آن در حین آموزش آواز به صورت آنلاین از ویژگی های انحصاری این آموزشگاه محسوب می شود. از دیگر ویژگی ها آن می توان به پشتیبانی استاد موسیقی از هنرجو بعد از کلاس اشاره کرد. به این صورت که امکان رفع اشکال و پرسیدن سوال برای هنرجو در هر زمانی که بخواهد، وجود دارد.
موارد مهم در کلاس آموزش آواز
برنامه آموزشی
مدت زمان کلاس (آنلاین یا حضوری)
استادان موسیقی حرفه ای
نحوه آموزش و چگونگی آن
ثبت نام کلاس آموزش آواز
ثبت نام کلاس آواز در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه برای تمام رده های سنی (کودک، نوجوان، بزرگسال) وجود دارد. همچنین به صورت آنلاین و حضوری در ساعت های مختلف برگزار می شود.
برای اطلاع از کلاس های این آموزشگاه می توانید با شماره تلفن 0216253009 تماس حاصل فرمایید تا آگاهی های لازم درباره زمان کلاس و شهریه آن، در اختیار شما هنرجویان گرامی قرار داده شود.
در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه با حضور اساتید برتر موسیقی ایران، کلاس های آواز، تار، سه تار، ویولن، پیانو، تنبک، دف، سنتور، کاخن، گیتار، کیبورد و ملودیکا به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.