مقالات

کلاس پیانو با بهترین مدرسان موسیقی

کلاس پیانو با بهترین مدرسان موسیقی

کلاس پیانو با بهترین مدرسان موسیقی با توجه به ویژگی های فردی هنرجویان ارائه می شود. این مدرسان موسیقی تجربه فوق‌العاده‌ای در زمینه آموزش موسیقی دارند. به این صورت که همه دروس متناسب با نیازهای هنرجویان تدریس می شود.

چگونگی کلاس پیانو با بهترین مدرسان موسیقی

برای بهره مندی از کلاس های پیانو تحت آموزش بهترین مدرسان موسیقی، اگر آموزشگاهی با این ویژگی در دسترس شما نیست، می توانید با استفاده از کلاس های آنلاین این نوع استاد، ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرید.

برای شرکت در کلاس پیانو با بهترین مدرسان موسیقی، باید ویژگی ها مهم آن را در نظر بگیرید که در ادامه به بررسی آنها پرداخته شده است.

کلاس خصوصی پیانو

برای یادگیری پیانو می توان آن را به صورت خصوصی آموزش داد. بهترین مدرسان موسیقی درس های موسیقی خصوصی و برنامه های درسی شخصی را ارائه می دهند. هنرجویان می توانند از سن 3 سال تا بزرگسالان این نوع ساز را بیاموزند و با توجه به توانایی یادگیری آنها، تمام سطوح را از مبتدی، متوسط یا پیشرفته را پوشش می‌دهند.

آموزش خصوصی پیانو برای ارائه آموزش های متمرکز و تک به تک طراحی می شوند و در عین حال به هنرجویان کمک می کند تا مهارت های خود را توسعه دهند و به اهداف فردی خود دست یابند. در این نوع کلاس ها، مدرسان موسیقی نیازهای هنرجویان را ارزیابی کرده و به رشد استعدادهای فردی آنها کمک می کند.

کلاس آموزش پیانو می تواند در مدت زمان 30، 45، 60، 75 و 90 دقیقه ارائه می شود. البته این مورد در هر آموزشگاه موسیقی و کلاس خصوصی و با توجه به توانایی و رده سنی هنرجویان متفاوت است.

کلاس گروهی پیانو

وقتی کار گروهی و همکاری وجود داشته باشد، می توان به موارد شگفت انگیزی دست یافت. کلاس گروهی پیانو می تواند به مدت 45 دقیقه و در گروه های 5 تا 10 نفره باشد. کلاس پیانو با بهترین مدرسان موسیقی می توانند شگفت انگیز و منحصر به فرد باشند که در آن هنرجویان از اولین درس شروع به نواختن آهنگ می کنند. در کلاس گروهی پیانو ابتدا خواندن نت، کلیدهای موسیقی و غیره آموزش داده می شود.

البته ممکن است کلاس گروهی موسیقی معایبی نیز داشته باشد، به این صورت که هنرجویان در این نوع کلاس ها به علت تعداد افراد، تمرکز بالایی نداشته و شاید استاد موسیقی نتواند به خوبی تمام موارد آموزشی را با توجه به نیازها و استعدادهای هنرجویان به آنها آموزش دهد.

کلاس پیانو برای کودکان

کودکان خردسال از طریق بازی به بهترین وجه یاد می گیرند و این روش شناسی رویکردهای مبتنی بر بازی و مونته سوری را ترکیب می کند. اجرای این رویکردها موسیقی را به بچه ها معرفی می کند و اشتیاق آنها را به موسیقی توسعه می دهد.

موسیقی همه زمینه های رشد کودک و مهارت های آمادگی او مانند سواد فکری، اجتماعی ـ عاطفی، حرکتی، زبانی، دانش و تمرکز را افزایش می دهد. همچنین به تمرکز کودک کمک می کند و موجب افزایش کارایی او می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله نحوه انتخاب ساز مناسب پیشنهاد می شود.

آموزش موسیقی آنلاین

آموزش پیانو در سطح های مختلف

در هنگام استفاده از کلاس موسیقی، ابتدا توسط متخصصان آن سطح بندی صورت می گیرد، سپس در هر کلاسی که متناسب با ویژگی های هنرجو است، آنها تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

آموزش پیانو مبتدیان

اگر شما یا فرزندتان برای اولین بار شروع به یادگیری پیانو می کنید، یک پایه محکم برای موفقیت طولانی مدت بسیار مهم است. تحت راهنمایی استاد حرفه ای پیانو ، تکنیک های اساسی را یاد خواهید گرفت. تمرین تکنیک صحیح پیانو و موقعیت دست برای هر نوازنده ای که بخواهد بر این ساز تسلط یابد، بسیار مهم است. اجرای تکنیک پیانو خوب در ابتدای یادگیری پیانو بسیار مهم است؛ اگر در ابتدا هنرجو به خوبی آموزش ندیده باشد، احتمال دارد که هیچ وقت تبدیل به یک نوازنده حرفه ای نشود.

بهترین مدرسان موسیقی به علت اینکه سال های زیادی تجربه کار با هنرجویان مبتدیان را دارند، می توانند حس قوی ریتم، تئوری موسیقی، نت خوانی، تکنیک، موزیکال بودن و موارد دیگر را القا کنند. هدف این است که به شما کمک شود تا به یک نوازنده مستقل تبدیل شوید که می‌تواند به تنهایی و به دور از درس‌ها یاد بگیرد و تمرین کند.

آموزش پیانو سطح متوسط

اگر شما یا فرزندتان دانش اولیه را آموخته اید، می توانید نت ها را در یک صفحه موسیقی تشخیص دهید و بتوانید آنها را روی پیانو بیابید، برای درس های متوسط پیانو آماده هستید.

در سطح متوسط، مهارت‌های خواندن پایه در حین توسعه تکنیک پیانو مورد نیاز برای سطوح بالاتر آینده ایجاد می‌شود. پخش طیف گسترده ای از قطعات موسیقی به هنرجویان امکان می دهد در طیف وسیعی از سبک های موسیقی مهارت داشته باشند.

آموزش پیانو سطح پیشرفته

آموزش های پیشرفته پیانو برای نوازندگان پیانو که تجربه یادگیری نواختن پیانو را برای مدت طولانی دارند، مناسب است. در این مرحله، می توان اکثر قطعات موسیقی را انتخاب کرد و بنوازید. مدت زمان کلاس آموزش پیانو در سطح پیشرفته می تواند 60 دقیقه باشد. البته همان طور که بیان شد این مورد به عواملی زیادی مانند قوانین آموزشگاه موسیقی و  تشخیص استاد موسیقی در یادگیری هنرجویان بستگی دارد.

آموزش پیانو برای کودکان و نوجوانان

بهترین مدرسان موسیقی می دانند که چقدر مهم است که در هنگام آموزش به کودکان درس‌ها و کلاس‌های موسیقی را سرگرم‌کننده و جذاب کنند. کودکان اگر از درس لذت نبرند، پیشرفت نخواهند کرد و حاضر نخواهند بود با ساز خود تمرین کنند؛ اما سرگرمی و بازی به تنهایی یک پیانیست شایسته را نمی سازد.

در کلاس موسیقی باید موارد آموزشی جذاب و متناسب با سن کودک وجود داشته باشد، به این صورت که روش های موثر، موجب لذت کودکان برای تمرین موسیقی شود. همچنین آنها باید بعد از هر کلاس آموزشی با موارد عملی و تکالیف خانگی برای تمرین به خانه بروند و با انگیزه بالا تمام موارد آموزشی را تمرین کنند. با استفاده از بهترین مدرسان موسیقی شما در کمترین زمان ممکن از خواهید دید که فرزندتان پیانو می نوازد.

آموزش پیانو برای بزرگسالان

چه یک مبتدی بزرگسال یا یک هنرجو با سال ها تجربه نوازندگی باشید، با استفاده از کلاس پیانو تحت آموزش بهترین مدرسان موسیقی می توانید به خود در رسیدن به نوازنده حرفه ای کمک کنید. بنابراین اگر می خواهید یک پیانیست باتجربه کلاسیک، جاز یا پاپ شوید، نباید درنگ کنید و آموزش پیانو را برای بزرگسالان در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه شروع کنید.

استادان موسیقی این آموزشگاه دانش و تکنیک مورد نیاز برای پیشرفت در هر سبک موسیقی را که می خواهید یاد بگیرید، به شما ارائه می دهند. شما می توانید به نت ها، آکوردها، نواختن با گوش و لذت بردن از ریتم های پیچیده برسید.

قیمت کلاس پیانو

هزینه کلاس های موسیقی با توجه به رده سنی، نوع آموزشگاه، استادان موسیقی و مدت زمان تدریس، نوع کلاس (خصوصی یا گروهی) و آموزش آنلاین یا حضوری بودن آن متفاوت است. هزینه کلاس پیانو نیز برهمین اساس محاسبه می شود و اینکه هنرجو در چه سطح آموزشی (مبتدی، متوسط، پیشرفته) قرار دارد، متفاوت خواهد بود.

در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه تمامی سبک های پیانو و کیبورد  توسط بهترین مدرسان موسیقی آموزش داده می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله هزینه کلاس موسیقی در آموزشگاه موسیقی پیشنهاد می شود.

کلاس موسیقی کودکان

خدمات آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه

در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه با حضور اساتید برتر موسیقی ایران، کلاس های آواز، تار، سه تار، ویولن، پیانو، تنبک، دف، سنتور، کاخن، گیتار کیبورد و ملودیکا به صورت حضوری و آنلاین و گروهی یا خصوصی برگزار می شود. همچنین لازم به ذکر است که در این آموزشگاه برای تمام رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان، یادگیری موسیقی به زبان ساده ارائه می‌شود.

یکی از مهم ترین اهداف آکادمی موسیقی راست پنجگاه برگزاری کنسرت های هنرجویی در پایان هر فصل، کلاس های گروه نوازی برای ایجاد انگیزه و از بین بردن استرس در خصوص جمع نوازی است.

برای مشاهده نوازندگی مدرس پیانو آموزشگاه راست پنجگاه کلیک کنید.

برای شرکت در کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف می توانید از طریق لینک زیر با آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *