مقالات

هزینه کلاس موسیقی در آموزشگاه موسیقی

هزینه کلاس موسیقی در آموزشگاه موسیقی

برای یادگیری موسیقی در آموزشگاه های موسیقی، یکی از مهم ترین مواردی که همواره برای  هنرجویان اهمیت دارد، هزینه کلاس موسیقی است. بنابراین لازم است که آنها بدانند که هزینه آموزش موسیقی بر چه اساسی محاسبه می شود. در این مقاله عوامل موثر بر هزینه کلاس موسیقی مورد بررسی قرار گرفته است.

هنگامی که هنرجویی تحت آموزش یک استاد موسیقی قرار می گیرد، با توجه به نوع آموزش و ساز آموزش هزینه کلاس به صورت ماهیانه مشخص می شود.

عوامل موثر بر هزینه کلاس موسیقی

اگر در موسیقی تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که چرا آموزشگاه های موسیقی نرخ های متفاوتی را برای آموزش موسیقی دریافت می کنند. عوامل زیادی در قیمت کلاس موسیقی تأثیر می گذارد. هنگام انتخاب آموزشگاه و استاد موسیقی باید به این موارد توجه کرد. برخی از این موارد عبارت است از:

1- مکان آموزشگاه

قیمت کلاس موسیقی با توجه به محل زندگی شما بسیار متفاوت خواهد بود. ممکن است هزینه کلاس موسیقی در شهریار نسبت به سایر مناطق تهران و شهرهای دیگر ایران تفاوت داشته باشد. به عبارتی می توان بیان کرد که برخی از شهرهای بزرگ میانگین نرخ بالاتری نسبت به سایر شهرها دارند، در حالی که ممکن است هزینه آموزش موسیقی در شهرستان کمی پایین تر باشد.

برای اطلاع دقیق از هزینه کلاس های آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه می توانید با تلفن 02165253009 تماس بگیرید.

قیمت کلاس موسیقی

2- اعتبار آموزشگاه موسیقی

هزینه کلاس موسیقی می تواند متاثر از اعتبار آموزشگاه موسیقی باشد؛ زیرا آموزشگاه های معتبر دارای استادان حرفه ای و با تجربه هستند که موجب تسریع در روند یادگیری هنرجویان می شود. بنابراین باید بیان کرد که اعتبار آموزشگاه های موسیقی بر قیمت کلاس های آنها تاثیرگذار است.

انتخاب آموزشی که برای نیازهای شما یا فرزندتان مناسب باشد، فقط در یک آموزشگاه موسیقی معتبر امکان پذیر است.

3- استاد کلاس موسیقی

تجربه و سطح دانش استاد موسیقی یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه است. آموزش ارائه شده در یک آموزشگاه موسیقی با استادان حرفه ای هزینه بیشتری خواهد داشت.

همچنین باید بدانید که برای آموزش موسیقی با فردی که بسیار متخصص است، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید و هزینه کلاس خصوصی موسیقی (در آموزشگاه یا خانه) با کلاس گروهی  آموزشگاه متفاوت است و به طور قطع هزینه کلاس خصوصی از کلاس گروهی بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه راست پنجگاه: کیبورد و ملودیکا 

3-  مدت زمان کلاس

یکی از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت کلاس موسیقی، مدت زمان آموزش است. هم آموزشگاه موسیقی و هم استاد موسیقی بر اساس مدت زمان کلاس هزینه آن را محاسبه می کنند.

برای مثال محاسبه هزینه 30 دقیقه آموزش گیتار با 30 دقیقه آموزش پیانو با یکدیگر تفاوت دارد.

4- رده سنی

در هنگام آموزش موسیقی رده سنی هنرجویان در هزینه آموزش تاثیرگذار است؛ زیرا نحوه آموزش هنرجویان کودک، بزرگسال و مسن متفاوت است. هنرجویانی که به آموزش بیشتری نیاز دارند، می دانند که باید هزینه بیشتری بپردازند؛ زیرا روند آموزش آنها طولانی تر است.

5- کلاس آنلاین موسیقی یا کلاس حضوری موسیقی

برای تمام کسانی که به دنبال آموزش موسیقی هستند این سوال همیشه مطرح می شود که آیا آموزش آنلاین موسیقی ارزان تر از آموزش حضوری است یا اینکه کلاس آنلاین هزینه بیشتر است؟

با توجه به نوع آموزش حضوری یا آنلاین در هر آموزشگاه قیمت کلاس های آن محاسبه می شود.

برای اطلاع بیشتر هنرجویان لازم به ذکر است که در آموزشگاه راست پنجگاه کلاس های موسیقی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با قیمت مناسب آموزش داده می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله آموزش گیتار با بهترین استاد موسیقی پیشنهاد می شود.

کلاس موسیقی بزرگسالان

هزینه آموزش انواع ساز

با توجه به نوع ساز و موارد تاثیرگذار مانند کیفیت آموزش، مدت زمان کلاس و سطح دانش استاد موسیقی محاسبه می شود. در ضمن قیمت بالای کلاس های موسیقی برای انواع ساز نمی تواند نشان از کیفیت بالای آموزش باشد، همه موارد را باید در هنگام ثبت نام برای آموزش موسیقی مدنظر داشته باشید.

هزینه کلاس پیانو

تمام مواردی که بیان شد در آموزش پیانو نیز تاثیرگذار است. اما از آنجایی که این ساز یکی از سازهای لوکس در ایران محسوب می شود، هزینه آموزش آن نیز نسبت به سایر سازها گران تر است. بنابراین پیشنهاد می شود که آن را حتما در یک آموزشگاه موسیقی معتبر با یک استاد موسیقی حرفه ای یاد بگیرد.

آموزش پیانو می تواند تاثیر عمیقی بر رشد کودک داشته باشد و کیفیت زندگی او را تا حد زیادی افزایش دهد. برای هنرجویان بزرگ تر، یادگیری پیانو یک استراتژی برای کمک به پیشگیری از زوال عقل است.

سبک موسیقی در آموزش پیانو بر قیمت آن نیز تأثیر می گذارد.

هزینه کلاس گیتار 

هزینه کلاس گیتار مانند سایر سازها متاثر از مواردی مانند مکان و اعتبار آموزشگاه موسیقی و رده سنی هنرجو، مدت زمان کلاس، حضوری یا آنلاین بودن آن است.

پیشنهاد ویژه راست پنجگاه: آموزش گیتار 

هزینه کلاس موسیقی کودکان

به علت استعداد بالای کودکان، در اغلب موارد زودتر از بزرگسالان می توانند موارد آموزشی را یاد بگیرند، اما با توجه به موارد آموزش موسیقی به آنها تنها زمانی که توسط استادان موسیقی کودک به صورت تخصصی آموزش داده می شود، به خوبی می توانند موسیقی را فرا بگیرند.

در همین راستا می توان بیان کرد که قیمت کلاس موسیقی کودکان با توجه به تمام موارد ذکر شده محاسبه می شود.

آموزش موسیقی کودک در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه به صورت خصوصی یا گروهی قیمت مناسب توسط استادان حرفه ای ارائه می شود.

هزینه کلاس موسیقی 

همان طور که بیان هزینه کلاس موسیقی آنلاین با کلاس موسیقی حضوری متفاوت است. همچنین تمام موارد ذکر شده مانند آموزشگاه موسیقی، سطح دانش استاد موسیقی، رده سنی بر قیمت آن تاثیرگذار است.

هزینه کلاس موسیقی

خدمات آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه

در آموزشگاه موسیقی راست پنجگاه با حضور اساتید برتر موسیقی ایران، کلاس های آواز، تار، سه تار، ویولن، پیانو، تنبک، دف، سنتور، کاخن، گیتار کیبورد و ملودیکا برگزار می شود.

در این آموزشگاه برای تمام رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان، یادگیری موسیقی به زبان ساده ارائه می شود.  

یکی از مهم ترین اهداف آکادمی موسیقی راست پنجگاه برگزاری کنسرت های هنرجویی در پایان هر فصل، کلاس های گروه نوازی برای ایجاد انگیزه و از بین بردن استرس در خصوص جمع نوازی است.

هنرجویان عزیز برای اطلاع از کلاس های موسیقی  آموزشگاه می توانید با کلیک بر روی لینک زیر با آموزشگاه تماس بگیرید.

دیدگاهی در مورد “هزینه کلاس موسیقی در آموزشگاه موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *